ناامید نمیشم... ناامیدتون نمیکنم ...بخاطر شما ادامه میدم

ناامید نمیشم... ناامیدتون نمیکنم ...بخاطر شما ادامه میدم اینجا رفیق نگفت ولی من رفیقم میگم رفیق ناامیدت نمیکنم تحمل میکنم
دیدگاه ها (۲)

بپرسید

ماهواره گذاشته ساعت نه تا ده میزاره ساعت یک هم تکرار داخل فی...

سلام به همگی نمیدونم اللن منو بخاطر نبودن میبخشید یا نه ولی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط