میام دلایلم رو برای مضر بودن فیک های اسمات و گی و ا/ت و ا
میام دلایلم رو برای مضر بودن فیک های اسمات و گی و ا/ت و این چرت و مرتا رو با مدرک تو ضیح میدم میگم عکس میفرستم پست میذارم تهش دلقکا میان میگن چرت پرت نگو🤡اعضا خودشون مشکلی ندارن 🤡
پسرا با چه زبونی بگن دارلینگ؟🤡
خریت خودتونو انقد به رخ نکشید وقتی دارم اثبات میکنم با منطق جلو برید میفهمید منظورمو🥸
به قول آگوست دی اعظم شیباااااال😔
پسرا با چه زبونی بگن دارلینگ؟🤡
خریت خودتونو انقد به رخ نکشید وقتی دارم اثبات میکنم با منطق جلو برید میفهمید منظورمو🥸
به قول آگوست دی اعظم شیباااااال😔
- ۳.۹k
- ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط