منم یه روزی خستگیامو میفروشم،،باهاشون آرزو میخرم🥺🥺

منم یه روزی خستگیامو میفروشم،،باهاشون آرزو میخرم🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

از قوی بودن نگو برام،،،من دیشب از غصه ترکیدم ،،امروز صبح از ...

اوس کریم ناموسن کی بغلت میکنه،،که اینقدر آرومی

تابحال ،،،،،،،

یادت برایم مثل قصه ی،،،،

یه روز خستگی هامو میفروشم، باهاش آرزوهامو میخرم :)💎🕊

منم ارزو میکنم بیاین قبول کنیم همه ارزو میکنن😁

منم یه همچین مرگ بی دردسر رو حتمی رو ارزو میکنم🫠ایشالاه قسمت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط