تو مدرسه بهتر باش(: !

تو مدرسه بهتر باش(: !
دیدگاه ها (۷)

ولی جیمین جوری خجالت کشید(:

حق😂🤌🏻

@aidarasooli1390 میش ناراحت نشی بیبی(:

موافقم😂🤌🏻⛓️

. خُودت باش چون کسی بهتر از تو نیست... ️

گذشته گذشته مراقب باش اینده رو بهتر بسازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط