ولی این قسمت ران خیلی خوب بود 😂🤌

ولی این قسمت ران خیلی خوب بود 😂🤌
دیدگاه ها (۵)

خفه شو لال شو خفه شو🤌🗿

ولی اگه بدونی چه دردی توی این فریاداست...

این است تفاوت بین سوکجین و هوسوک🤌🌚

اتک بوخورین 🤌🌝

کی می‌دونه این ران قسمت چنده ؟

وای این قسمت ران خیلی خوب بود🤣🤣بیچاره نامجونی😭🤣#BTS #RunBTS ...

فادیمه این قسمت خیلی خوب اسمه رو درک کرد🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط