دوره بدی شده

دوره بدی شده
خوبی به کسی نیومده:(
دیدگاه ها (۰)

امروز روز سپاسگزاریاز خداوند استزیرا که عشق را آفریدتا یادما...

روزتون مبارک🥳❤️

*Trust the timing, everything happens for a reason.*به زمان ...

وعده خدا حق است🙃🙂

فقط کافیه وایب خوبی بدی

اونقدر که با خوبی دشمن پیدا کردیمبا بدی نکردیم

با اینکه پدر بدی داشت ، پدر خوبی شد🥺💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط