N

دلم‌ تنگ است و می‌دانم
پر از پاییز و بارانم
دلم تنگ است و می دانم
اسیر حبس و زندانم
پر از بغضم
پر از سردی
پر از هجران و حیرانم
خدایم تو
صدایم تو
دلیل گریه هایم تو
نگارم تو
بهارم تو
عزیز غمگسارم تو
دیدگاه ها (۰)

فعلا

🙊👻😹😂😅

N

N

یکسال سال گذشت ، عمر کمی نیست !برای تو که دیگر نخواهم نوشت ،...

☘🌼☘بِسْمِ ألله ألرحْمنِ ألرَحيمْألسلام عٓلیکٓ یااباعٓبدالله ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط