سلام صبحتون بخیر اهالی ویسگون++

سلام صبحتون بخیر اهالی ویسگون++
دیدگاه ها (۲۸)

قضاوت....

بی ارزش ترین نوع افتخار......

برای همدیگه دعاهای قشنگ کنیم...دعا کنیم هیچکس دلش نگیره اگه...

هممون یه رفیق داریم.....

هر چیزی تو زمان و سن خودش میچسبه ....

محبت.....

خیلی وقته هیچ خاری بامحبت گل نشده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط