از من انتظار عاشقی نداشته باشین بعداز اون A:))

از من انتظار عاشقی نداشته باشین بعداز اون A:))
دیدگاه ها (۰)

ممنونم که رفتی فقط‌ حالمو بهم زدی 😢😅

🥊🥋🇮🇷

🥺🙂

نمی‌خواستم بگم اونم رفت 💔

بعداز ۴ماه انتظار 🥀🥀این مداحی رو خوندیم 🥀😭😭😭😭😭🖤🖤

از منی که یکی از کراش هام دیمن انتظار نداشته باشین که لاشی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط