این دعا جالبه....الهی آمین..نوروز همایون باد

🥰🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏
دیدگاه ها (۰)

الهی آمین

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏

یادش بخیر....دربی

ما دهه 60 فقط کتک میزدند.. حالا نسل جدید همش تعطیل

فقط بگو الهی امین

الهی امین🤲🤲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط