اندکی تفکرر وتامل و تلنگررر

دیدگاه ها (۰)

اگر تغییر نكنیم رنج میبریم !باید تغییراتی را در نوع نگاهمان...

یه وقتایی باید رفت … !اونم با پای خودتباید جاتو تو زندگی بعض...

اندکی صبر ...

اندکی ارامش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط