farhadhomeyra 45250854

دیدگاه ها (۱)

چراایران غرامتی ازعراق نمیگیره مگرعراق شروع کننده جنگ نبود مگربارهاحمله وتجاوزنکرد چراخون جوانان وزنان وبچه های ایران روریخت واکنون داره ازایران استفاده میکنه وچندین بارهم علیه ایران موضع گرفته اما با

لایک و فالو یادت نره رفیق نزدیک 10هزار مطلب خفن در انتظار شم...

ادامش هم ویدیوی بعدی ببینید 👍😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط