چه انتظاری از دخترا دارید ما اختیار زندگی خودمون هم نداری

چه انتظاری از دخترا دارید ما اختیار زندگی خودمون هم نداریم..!💔💔💔💔
دیدگاه ها (۱)

من فقط وسط دعوا خندم میگیره؟!😂😂یکی بیاد بگه تنها نیستم....😐😂...

مراقب حرفاتون و تاثیری که روی دیگران می‌زاره باشید....💔💔💔💔

برام دعا کنید زودتر برم...!💔💔💔💔💔

پستو نگه دار هر سوال اومد بپرس جواب میدم!😐

سیشتیر پسرا ما دخترا به شما نیاز نداریم خودمون بهترشو داریم😏...

اهل از پشت خنجر زدن

حالا خودمون قبول نداریم اسکلیم هعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط