ام...
ام...
درسته پیشت نیستم که مث بقیه رفیقات باهم جشن بگیریم بهت کادو بدم :)
ولی.. همیشه هرجا هرلحظه و هر دیقه و هر ثانیه قلبم و روحم و فکرم پیشته و از راه دور کنارتم
۱۲ امین سال زندگیت رو دوتایی باهم بودیم و دومین سال از زندگیت بود که دوتایی بودیم و خیلی بابتش خوشحالم 👈🏼👉🏼
مرسی از مامانت که ۱۲ سال پیش دقیقا همین روز یه دختر کوچولویی به دنیا اورد که الان شده تمام زندگی این ادم.. 🧸🫧🎀
مرسی ازت که به سال دیگه پیشم بودی
تو سال جدید زندگیت
قول میدم نزارم کسی اذیتت کنه
قول میدم بیشتر مراقبت باشم
قول میدم همیشه پشتت باشم
قول میدم خوشحال و شاد نگهت دارم
مرسی که همیشه هوامو داشتی
وقتی همه رفتن تو موندی پیشم
وقتی افتادم زمین تو بودی
مرسی که هربار پشت سرمو نگاه کردم تورو دیدم
نمیخام تولدتو به خودت یا خانوادت و رفیقات تبریک بگم؛
میخام تولدتو به خودم تبریک بگم
چون اگه تو نبودی با این ادم خیلی اتفاقا میوفتاد که تو با بودنت نزاشتی نزاشتی 🫂👈🏼👉🏼
با صدها کیلومتر فاصله از همدیگه کنارتم قلبم و روحم و فکرم هر لحظه پیشته..
عاره خوب پیشت نیستم نمیتونم روز تولدت بغلت کنم و.. خیلی سخته :)))
ولی خواستم بدونی خیلی دوست دارم
برامم مهم نیست بقیه درموردت چی میگن
چون میدونی دیگه حسود دور دختر کوچولوم زیاده 😌🫂
قول میدم امسال و سال های بعدی زندگیت پیشت باشم خوب🤛🏼
امید وارم سال جدید زندگیت خیلی بتتتت خوش بگذره لوس خانوم ام 👈🏼👉🏼🎀
امید وارم یه زندگی خیلی خوبی امسال داشته باشی🫂🖇
پس
تولدت مبارکمون ساینا کوچولو منننن🥹🎀✨🫶🖇🫂
@saxiy
درسته پیشت نیستم که مث بقیه رفیقات باهم جشن بگیریم بهت کادو بدم :)
ولی.. همیشه هرجا هرلحظه و هر دیقه و هر ثانیه قلبم و روحم و فکرم پیشته و از راه دور کنارتم
۱۲ امین سال زندگیت رو دوتایی باهم بودیم و دومین سال از زندگیت بود که دوتایی بودیم و خیلی بابتش خوشحالم 👈🏼👉🏼
مرسی از مامانت که ۱۲ سال پیش دقیقا همین روز یه دختر کوچولویی به دنیا اورد که الان شده تمام زندگی این ادم.. 🧸🫧🎀
مرسی ازت که به سال دیگه پیشم بودی
تو سال جدید زندگیت
قول میدم نزارم کسی اذیتت کنه
قول میدم بیشتر مراقبت باشم
قول میدم همیشه پشتت باشم
قول میدم خوشحال و شاد نگهت دارم
مرسی که همیشه هوامو داشتی
وقتی همه رفتن تو موندی پیشم
وقتی افتادم زمین تو بودی
مرسی که هربار پشت سرمو نگاه کردم تورو دیدم
نمیخام تولدتو به خودت یا خانوادت و رفیقات تبریک بگم؛
میخام تولدتو به خودم تبریک بگم
چون اگه تو نبودی با این ادم خیلی اتفاقا میوفتاد که تو با بودنت نزاشتی نزاشتی 🫂👈🏼👉🏼
با صدها کیلومتر فاصله از همدیگه کنارتم قلبم و روحم و فکرم هر لحظه پیشته..
عاره خوب پیشت نیستم نمیتونم روز تولدت بغلت کنم و.. خیلی سخته :)))
ولی خواستم بدونی خیلی دوست دارم
برامم مهم نیست بقیه درموردت چی میگن
چون میدونی دیگه حسود دور دختر کوچولوم زیاده 😌🫂
قول میدم امسال و سال های بعدی زندگیت پیشت باشم خوب🤛🏼
امید وارم سال جدید زندگیت خیلی بتتتت خوش بگذره لوس خانوم ام 👈🏼👉🏼🎀
امید وارم یه زندگی خیلی خوبی امسال داشته باشی🫂🖇
پس
تولدت مبارکمون ساینا کوچولو منننن🥹🎀✨🫶🖇🫂
@saxiy
- ۵۵۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط