دیگرتنهاشدم امیدی به باهم بودنها نیست

دیدگاه ها (۰)

امام رضاجانم

به یادعزیزان اسمانی

به بایلر که امیدی نیست حداقل فینوا

ای که جز او امیدی ... نیست ❤️

بگیر بغلم ، که تو ایران امیدی نیست به دیدنِ دوباره.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط