باباش از اوناس هاا

درست شنیدم باباش گیه؟؟
هرکی هم لایک و کامنت نزاره گی و لزه
دیدگاه ها (۱۳)

فقط آخرییی

چی داره سر مردن میاد

فقط اونجایی ک میگه نیما گوه

اگه درست گفتم کامت و لایک با شما

دوست؟ هرکی بگه نه گی/لزه🗿. . . . . . #افسانه#فکت#ویسگون 𐙚𐙚ᡴ...

هرکی لایک نکنه گیه 🏳️‍🌈💏👨‍❤️‍👨

هرکی این پست روببینه و لایک کنه ولی کامنت نزاره منو دوست ندا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط