نمی دونم چی بگم.....

نمی دونم چی بگم.....
دیدگاه ها (۱۰)

مهم عقله که ماله من بیشتره.

به منم شوک وارد شد داداش این چی بود دیگه......‌ ‌ ‌ ‌ как ди...

هر موقع تونستی اینا رو به حالت قبلشون برگردونی من شکنجه کردن...

من آدم آرومیمممممم......."

نمی دونم چی بگم 🫤

نمی دونم چی بگم 🤩🙃🙃

نمی دونم چی بگم ولی ناراحت شدم دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط