بهشت و جهنم تو همین دنیاست

بهشت و جهنم تو همین دنیاست
دلت باید خدایی باشه...
دیدگاه ها (۸)

نسل هر چی ایفون منقرض بشه 😂😂😂🤦‍♂️

تو چه جنگی داری با مُو که تو شهر خوم اسیروم...🫀

زندگیه دیگه....👌👌

ولک کاکا تلویزیون هم اینطوری امار آب و هوا نمیده....😂😂😂

باتو جهنم بی تو بهشت

خدایی،که برای هردانه شن، روی زمین، یک میلیارد ستاره،بوجودآور...

تو جهنم باشه بهتره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط