ادیت خودم با به برنامه دیگه درست کردم

اولین ادیتم توی کپ کات چطوره
دیدگاه ها (۲)

ادیت خودم از سوسن

ستاره شمالی

🤣🤣🤣🤣

بچه ها این اولین ویدیویی که با کپ کات ساختم چطوره؟#تاسیان #م...

عکس کانائه خودم درست کردم با استفاده از برنامه شات کات کپی م...

ادیت جدیدمه میدونم ریدم به روم نیارید-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط