بچه ها اگر یهو دیدید که خیلی وقته که پست نزاشتم بدونید که

بچه ها اگر یهو دیدید که خیلی وقته که پست نزاشتم بدونید که درسام و امتحانام خیلی زیادن و پست نمیتونم بزارم.
دیدگاه ها (۰)

شبعده بازیکدومو انجام دادی؟

کیا ویولون میزنن یا دوست دارن؟ من خودم عاشقشم و میزنم🎻❤🤌🏻

🍉🍉🍉🍉🍉

کاموا داری؟؟ اگه داری این پست رو تا ته ببین❤ لایک و کامنت وف...

خیلی وقته پست نزاشتم 😓

بچه متاسفم من نمیتونم تا امتحانام تموم شه ویدئو وپست بزارم

بچه ها من نتم فقط برای درس و امتحانامه زیاد نمیتونم پست بزار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط