ما، پُشت هِزاران لَبخَند خود مُرده ایم(:(

ما، پُشت هِزاران لَبخَند خود مُرده ایم(:(
دیدگاه ها (۰)

خدایی این یکی خیلی خیلی درست میفرماید(:(

هههیییی روزگار یه جو معرفت تو دل بعضیا نکاشتی😒🤌🙃

صبوری کردن بعضیا🤌💔😒

😁💃💃

من یک ثانیه بعد از اینکه گفتم دیگه کسیو مسخره نمیکنم😂😂پشت صح...

سریال:ما همه مرده ایم

ولی رفاقت این دوتا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط