خوب.....من یه مدت دیگه نمیخوام تو ویسگون باشم....فعلا🖐

خوب.....من یه مدت دیگه نمیخوام تو ویسگون باشم....فعلا🖐
دیدگاه ها (۰)

من یه آبنبات ترشم مراقب باش!😏🖐🗿💕

هه:)

هه Entj همیشه بهترینه گودرتتتتتت:)بترسیننننن هوهو!

هه:)من خوبم......

دوستان نویسنده زندگیش بگایی شده فعلا ممکنه یه مدت خیلی کم با...

جونننننننن عجب دافیبچه ها من از ویسگون نرفتم ولی الان زندگیم...

دیگه نمیخوام نِس باشم😄🤓✨️حیحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط