برای همینه که از آدما متنفرم:))

برای همینه که از آدما متنفرم:))
دیدگاه ها (۱)

حق..

:))))

YOU ARE THE BEST:))

گربه ها هم حتی شانسشون از ما بیشتره😭

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

برای همینه که ربات رو به ادما ترجیح میدم........#bangtan_boy...

دقیقاااااااااا واسه همینه که از کتاب قرض دادن متنفرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط