هنوز به تیکه.....

دیدگاه ها (۰)

🩰🎀

منم بین خوب و بدتر بدتر بودن و انتخابیدمممم

به به

هعییی

قلب تیکه تیکه شده....💔

تیکه تیکه وجودمون همه درهم شکست💔

قلبم برای اس ده تیکه تیکه شد:)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط