زیادی غم تو چشاش بود ...!

زیادی غم تو چشاش بود ...!
دیدگاه ها (۰)

گاز بده دودتو ببینیم...!

پارت اول..!

هنوزم آدمای دل گنده تو این شهر هستن..🥀

بعضی از این دخترا هستنک راضین ب کل شهرر باج بدن تا کثافت کار...

بچم بخواتر مامان بزرگش تو چشاش بغذ جمع شده ولی به روی خودش ن...

#چشاش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط