خب ب درک ک رفیقام بدون من میرن بیرون

خب ب درک ک رفیقام بدون من میرن بیرون
دیدگاه ها (۰)

شبارو به یادش صب می کنم من‌ ‌.

من همونیم که بعد گفتن شب بخیر میرم چتامونو از اول میخونم:)))

باور کنید کم‌ پیش میاد،قدرشونو بدونید:)

تو واسه درک تنهایی من خیلی دورت شلوغه.

برسد روزی ک رفیقام اینحوری بشینن سرمزارم💔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط