چی بگم از دل تنگم ؟💔

چی بگم از دل تنگم ؟💔
دیدگاه ها (۰)

هیچکس مثل تو زیبا نیست🌹🌹

تقدیم ب خواهرای ویسگونی خودم خیلی دوستتون دارمااا😍🥰😘♥️

پایان این چالش و اعلام میکنم😂

وقتی میخوام آرامش بگیرم😅

ای گل سنگم... گل سنگم..چی بگم از دل...... تنگم.💔🙂

دکلمه

دل تنگتون بودم ولی الان نو-👹🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط