‌ای کاش ادمها میفهمیدن،هدف از ارتباط باهاشون به دست اوردن

‌ای کاش ادمها میفهمیدن،هدف از ارتباط باهاشون به دست اوردن ارامشه نه از دست دادن ارامش !
دیدگاه ها (۰)

❬+‍خ‍‌ی‍‌ل‍‌ی ‍دو‍ص‍‌ش دارم :)🤍_‍اون ‍هم ‍دوص‍‌ت ‍دارع؟!+‍ن‍...

fucking mood((:

من واسش اقیانوس بودم ، اما اون از این تشت پلاستیکی یا دوس دا...

و درد پشت هر اشکالی نداره((:

من هیتر این بلاگر نیستم و فقط میگم دلیلی نداره به

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط