بچه ها من کرم دارم ویسکونو حذف کردم بعد الان دوباره نصب ک

بچه ها من کرم دارم ویسکونو حذف کردم بعد الان دوباره نصب کردم تازه خواستم چیز کنم اهم هیچی بعد پشیمون شدم دوباره ویس کونو نصب کردم
دیدگاه ها (۶)

آخی اینا چقدر نانازی هن😟

چرا من نمی تونم از شیطان کش فاصله بگیرم؟

خب ویس کون رو الان حذف می کنم خداحافظ شاید یک روز دوباره نصب...

سرش گوشم از بین رفت😐

سلامت روان:بچها اشتباهی گپ چی پی تی رو حذف کردم الان میخوام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط