اه سلام سلام امیدوارم خوب باشه حالتون.

اه سلام سلام امیدوارم خوب باشه حالتون.
بعد چند وقت نبودم. و واقعا واقعا با درسا داشتم خودمو خفه میکردم. وضعیتم داغون. ☝
الانم مجبورم گاهی تابستون درس بخونم برای امادگی سال بعدم ولی بازم معمولا زیاد میرم بیرون. و تو ابن مدت یکی دوتا نقاشی دیجیتال بیشتر نکشیدم. و درکل تمرین اناتومی کردم. و درحال حاضر تصمیم دارم یه وبتون بکشم و به امید خدا دارم چپتر یکش رو تموم میکنم. بزودی که تموم بشه میتونید بخونیدش🗿💔
چون اولین وبتونم امیدوارم هرهرهرهر بهم خندیدن چون همین حالاشم استادم و دیمن بهم هرهر میخندن (فشار)
خلاصه بازم قطعی نیست 🤡❌
(چون من خیلی گشادم متاسفانه)

(روزتوت مبارک دخترا) 🗣❤💐
دیدگاه ها (۰)

آرت جدید بعد چندین هفته آرت بلاکی و نیومدن به ویس. بعله آرت ...

ارت جدیددد بعد چندین هفته شاید یه ماه؟ بیخیال اونقدرام بد نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط