پست ساعت 1:30 دیقه ایییییی

پست ساعت 1:30 دیقه ایییییی
دیدگاه ها (۰)

غذا بخور غذا بخور اصن هرکی گفت نخور اونم بخور تعارف نداریمخی...

من فردا روزی که به خودم گفتم از سگ کمترم اگه چرت و پرت تو چن...

بچه ها چند دیقه پیش ساعت ۱۱:۵۰ زلزله اومده مث اینکههههننن

ایییییی خدااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط