من روزا کلا یه آدم دیگم و فقط شبا می تونم خود واقعیم باشم

من روزا کلا یه آدم دیگم و فقط شبا می تونم خود واقعیم باشم چون دیگه کسی نیست منو ببینه و تنهام.
دیدگاه ها (۰)

ولی من نصفه شبا یه ادم دیگه میشم...#نیمار#ادیت#مود#فوتبال

کلا یه زبون دیگه اختراع می کنیم😂😂

یکی رو که وابسته خودتون می کنید .می بریدبالا به یهو ولش می ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط