مرسی کوک بخاطر تو من خودم رو دوست دارم من همیشه از خودم متنفر بودم بخاطر BTS عاشق خودم شدم چون اونا هم من و ما رو دوست دارن🖤🖤🖤🖤🖤💜💜💜💜💜

دیدگاه ها (۰)

BTS 💜💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤🖤🖤

نظر منم همینه ما تام بوی هستیم یعنی دخترایی که رفتارشان مثل پسر هاست🪓🔪🩸

عکس دومیه از رو من کپی شده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تهکوک کیوتای مننننننن✨✨✨✨💜🖤💜🖤💜

من پروانه ها رو دوست دارم بخاطر شینوبوقد کوتاهی رو دوست دارم...

واقعا احساس میکنم مارو بخاطر پول دوست ندارن بخاطر خودمون دوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط