اگه این لاس هارو با کراشم میزدم الان ی بچه داشتیم😑

اگه این لاس هارو با کراشم میزدم الان ی بچه داشتیم😑
دیدگاه ها (۷)

طوری ک ما بی تی اس رو میبینیم:طورب ک بی تی اس مارو میبینه:

پر چالش ترین خواستگاری تو کیدراما

کیا میبینن این سریالو؟

ی رفیق داشتم ن ب دختر گرایش داشت ن پسر. پسر بود خیلی باش لاس...

ثیک باباو این لاس هارو از من یاد گرفتی🗣

عرررررررررررررمن الان خونم اگه مامانم نبود ی جوری عر میزدم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط