از دست دادن کسی که دوسش داری چه حسی داری؟

دیدگاه ها (۱)

دلم براشون تنگ شده:...!

شوق سخن گفتن نیست جز میل دیدارت!

درخواستی

درخواستی

میتونم درکش کنم از دلت دادن کسی که خیلی دوسش داری چه حسی دار...

دقیقا مثل جواهر بخش ای یک مثلث خیلییی دردناکه که یکیو دوسش د...

:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط