بس که گوش از غیر بستم

بس که گوش از غیر بستم
تا شنیدم خویش را...


🎙باران‌نیکراه
دیدگاه ها (۰)

رابطهارزشِ جنگیدن رو دارهولیتو نمی‌تونی تنها کسی باشی که می‌...

ژست گرفتن رو از من قشنگتر بلده 😍😅

+قهری باهام؟!-نه برو همسترتو جمع کن😂😂😂

دیکلمه باران نیکراهقلمها آتش را؛آتش بس بنویسند.

پایگاه خبری مهر کیلان

دیوونه شدم بس که این اهنگو گوش دادم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط