این شیرازیااااا لامصبا خیلی خوب حرف میزنن (فکنم بعضیاتون

این شیرازیااااا لامصبا خیلی خوب حرف میزنن (فکنم بعضیاتون بدونین من شیرازیم) تو خونه وقتی داریم حرف میزنیم دقیقا همبنجوری هستیم😂😂😂
دیدگاه ها (۱۲)

میتونم بگم حق تا ابدددددداون دومی ادم پیشونیش درد میگیره

جرررر😂😂

بچع ها پروف رو تغیریدم گمم نکنین و اینکه قشنگه پروف؟؟🙂💖

اعععع مبارکاااا باششههه🥺💖چقد ذوق دارمممم🗿😂 مرسییییخب خب وقتش...

https://rubika.ir/joing/BBAHIAGCH0EVTQIXXKUMRAHOGWSEIQQX

این پسرا حرف از چیز هایی میزنن که تو دنیای واقعی خیلی وقته م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط