قشنگ بود❤️‍🩹✨️...

قشنگ بود❤️‍🩹✨️...
دیدگاه ها (۲)

این منم🙄هر وقت گشنم بشه فرق نداره،فوری رفتم پای گاز😁

و در آخر صائب تبریزی میگه:آرامش است عاقبت اضطراب‌ها❤️‍🩹🌱

و‌ ما در هیاهویِ روزگار اگر آرامیم دلمان به خدا گرم است:) 🌿

این چیزیه که میتونه قلبمو از جا بکنه🤩❤️

یه قلب قشنگ از هزارتا صورت قشنگ هم قشنگ تره...💞🌼💖🕊🍃

آسمون امشب...میدونم اونقد قشنگ ننداختم مدل گوشیم پایینه دورب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط