من درون گرا نیستم😂🚬

من درون گرا نیستم😂🚬
دیدگاه ها (۱)

با نهایت تاسف و تاثر😔🚬💔

فیک لاو مرگ منه:)

غم این آهنگ یه چیز وصف نشدنیه😭💔

جئون و میخوام!👀🚬

من درون گرا نیستم 🤭

درون گرایی یا برون گرا؟

باشه بابا اصن تو درون گرا دیگه زر نزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط