tamanayvesal 80071381

دیدگاه ها (۰)

*پاکنویس نمی توان کردخاطره ها را...خوش بنویسیم*

✿•●❥پرسید؛بزرگ‌ترین پشیمونیت چیه؟؟گفتم؛بال و پر دادن به آدما...

حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط