میخوام که بهت بگم

میخوام که بهت بگم
بی تو چقد میسوزه سینم...
دیدگاه ها (۲)

میگن زندگی زیباست؛ کجاش نمیدونم!]

استوری+

روضه حضرت رقیه

عصرتون بخیر دوستان عزیز 🌹🌹

بودن بعضیا تو زندگیمون چقد خوبه انگار ساخته شدن که از راه دو...

تو خیلی چیزا رو نمیدونی..! تو نمیدونی چقد یواشکی نگات کردم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط