h.maryam1384 41675751

دیدگاه ها (۰)

خداایاا بقراانت قسم خیلی خستم‌ مگه نمی گن مرگ حقه یا حقمو بد...

خستگی درون چشم‌هایتبه تنم بیاید‌ الهی.

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط