mr_tix3ic 62511022

دیدگاه ها (۳)

من، اگه یه آیدل کره ای با آهنگ ایرانی برقصه درسمو میخونم🙂همو...

هوی ×رفیقام ×کجان+زیر+پستام+کام+بزارن،+هلیا،+سارا،+دریا🙂🙂

ایرانی باش و به ایرانی بودنت افتخار کن❤لایک و فالویادت نره ر...

اگه بچه دارید حتما این کلیپ رو ببینید

کایا 😭💔آخه این کارگردان چقدر دیگه میخواد ما رو زجر بده 🥺❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط