خدا نزار که بشکنم نگیر ازم نگات و

😔😔
دیدگاه ها (۰)

من و تنها نزار آقا امید من به دستاته

برااین خدا، نعوذباا،، قیافه نگیر،میمیریا، نمازتوبخون

تا ابد با من باش همه هستی منهستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط