منی که میگم تتلو دوست ندارم ولی اهنگ هاش رو گوش میدم :/

منی که میگم تتلو دوست ندارم ولی اهنگ هاش رو گوش میدم :/
دیدگاه ها (۱)

شب که میشه ستاره ها راهی آسمون میشن جررر :/

کپشن 😐👇

منی که میگم شارژ کمم خوبه بابا تا آخر راه آهنگ گوش میدم!😀🤌🏻🤌...

ولی این اهنگ و جور دیگه ای دوست دارم( دارم الان گوش میدم)🫠

یکم اهنگ گوش بدین منخودم اهنگ اسلاید نه رو خیلی دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط