بعد از نسترن هیچی دیگه نمونده باقی اون رفته منو کاشته تو

بعد از نسترن هیچی دیگه نمونده باقی اون رفته منو کاشته تو این باغ اقاقی 💃🏻💃🏻( اقاقی رو درست نوشتم؟ 😂 )
دیدگاه ها (۹)

Womens 🛐🛐🛐

ولی چیز های که خاندان اوچیها یادم دادن رو هیچ آدم زنده ای ند...

اگه اتک پشت صحنه داشت 🫠

اما ...

خداییش این ادیتم خوب شده

پست فیسبوک هیراد جاکسین با اسلحه Hiradjakcn

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط