marya_122 64337261

دیدگاه ها (۲)

از ویس رفتم:)

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

ما و حزب‌الله لبنان تا ابد هم‌سنگریم ذوالفقار حیدریم جانفدای...

ستایش✨✨🔥🔥🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط