چرا تغذیه نگرفتیییییییی🥺🥲

چرا تغذیه نگرفتیییییییی🥺🥲
دیدگاه ها (۲)

𝚁𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝, 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚎

𝒟𝒶𝓃𝒸𝑒 '𝓉𝒾𝓁 𝓎𝑜𝓊 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝒾𝓉 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉

بهترین راه کشتن و در رفتن است🤌🗡من خودم INTP هستم

🤣🤣🤣😂

لاغرها چی بخورن تا بدنشون حجم بگیره

مرسی که به فکر تغذیه مونی

🟣 مصرف گردو برای سلامتی 👌#گردو#تغذیه#ترفند #سلامتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط