درد بلات غصه هات به جون

دیدگاه ها (۱)

کل مال ایشونه

بشکنه دست اونایی که تیر زدم بهت . بشکنه دست اونی که

محصول گیلان

ولی آسمون یه چیز دیگس

تو خیلی خوشگلی! 💙(درد و بلات، غصه هات به جونم)

ازاینکہ‌سیّد‌مجید‌صبر‌کرد ،مردم‌هم‌باهاش‌هم‌موج‌بشن‌و‌دوتایی...

درد و بلات بخوره تو سر غرب گراهای ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط