محبت کردن به حیوان ها بعضی وقت ها خیلی بهتر از محبت کردن

محبت کردن به حیوان ها بعضی وقت ها خیلی بهتر از محبت کردن به آدم هاست که هم بهت خیانت میکنن هم نابودت میکنن
دیدگاه ها (۳)

منو عشقم در آینده نه چندان دور ❤️❤️😍😍❤️❤️😍❤️❤️❤️😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

اینم رفیق روزای تنهایی من ❤️

شیراز یهویی ❤️❤️😍😍

شیراز عشقه ❤️❤️😍😍😍

کمه؛ولی بهتر از خیلی هاست.!

تام و جری

هیچ جای بهتر از اونجا نمی شه اینو فقط بعضی از ادم ها میفهمن🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط